Beste mensen/patiënten,
31 December 2025 was mijn laatste werkdag zijn als huisarts op de Korte Geer!
Na bijna 28 jaar praktijkhoudend huisarts te zijn geweest in Leusden zal ik in verband met mijn pensionering (ik ben inmiddels 64 jaar) gaan stoppen met mijn werkzaamheden als huisarts binnen de Korte Geer.
Begin 1998 nam ik de praktijk over van mijn voorganger Jan van Nieuwkerk, die helaas een paar jaar later al veel te jong overleed.
Het was bijzonder en waardevol om zo lang op deze plek te mogen werken en met velen van u een band op te bouwen. Werken in Leusden was een ervaring met waardevolle momenten en herinneringen. Ik vond het een voorrecht om zo dicht bij u te mogen staan en lief en leed te delen. Gelukkig was er niet alleen maar ziekte en verdriet, we hebben samen ook genoeg kunnen lachen en genieten.
Ik ga u allen en dit dankbare werk dan ook zeker missen, maar voor nu kijk ik vooral uit naar een volgende fase in mijn leven. Met ruimte voor reizen en daarnaast ook het (verder) ontplooien van andere verborgen/vergeten ‘talenten’ waar ik door mijn drukke werkzaamheden als huisarts helaas vaak veel te weinig aan toe kwam.
We blijven gewoon in Leusden wonen, dus we zullen elkaar vast nog wel eens ergens treffen.
Het ga u allen goed!

Groet, Gert van de Wetering, huisarts