Visites kunt u ’s morgens aanvragen via ons telefoonnummer: (033) 494 81 11.
In het algemeen vragen wij u naar de praktijk te komen omdat daar betere onderzoeksmogelijkheden zijn dan thuis.
De praktijk is iedere werkdag geopend van 08.00 uur tot 17.00.
Voor intercollegiaal overleg zijn wij bereikbaar vaak 8.00u tot 10.15u en van 10.40 tot 17.00u.
Een afspraak maken voor het spreekuur is mogelijk door telefonisch contact op te nemen met de assistente, via de patiëntomgeving of “Uw Zorg Online” app. Als u denkt meer dan één consult nodig te hebben voor de beantwoording van uw vragen, dan kunt u dit overleggen met de assistente.
Vaste waarneming
Hanneke Hoogendoorn neemt waar voor Janneke de Rooy op dinsdag, vrijdag en op de oneven weken op woensdag.
Judith van der Valk neemt waar voor Marnix van der Leest op dinsdag en donderdag en 1x in de maand op vrijdag. Op dinsdagochtend zijn ze beiden aanwezig.
Monique van Berkel neemt waar voor Gert van de Wetering op dinsdag en donderdag.
Op donderdag heeft Janneke de Rooy avondspreekuur tot 18.30 uur.
Om u goed van dienst te kunnen zijn is het voor de huisarts prettig als u uw vraag zo nauwkeurig mogelijk formuleert. Probeert u bij het stellen van uw vraag alvast zoveel mogelijk informatie te geven.
Het is belangrijk om te weten dat een account persoonsgebonden is. Wij willen u vriendelijk verzoeken om voor uw kinderen een eigen account aan te maken. Dit omdat het risico is dat medische informatie van uw kind in uw eigen dossier komt te staan. Dit is natuurlijk niet wenselijk.
Geschikte onderwerpen voor een e-consult (icoontje berichten) zijn vragen over uzelf m.b.t.:
E-consulten zijn niet geschikt voor:
Wij proberen binnen twee werkdagen uw vraag te beantwoorden!
Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar:
Voor spoed zijn wij bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur.
Voor intercollegiaal overleg zijn wij bereikbaar vaak 8.00 tot 10.15 uur en van 10.40 tot 17.00 uur.
Algemeen toegangsnummer
033 – 494 81 11
U krijgt een keuzemenu:
Voor het maken van een afspraak is het handig om in de ochtend te bellen. Voor overleg zijn wij bereikbaar op de aangegeven tijden. Als de assistente uw vragen niet kan beantwoorden zal zij overleg hebben met de huisarts of regelen dat u wordt teruggebeld door uw huisarts. Meestal gebeurt dit tussen de middag.
Janneke de Rooy houdt iedere donderdag avondspreekuur tot 18.30 uur op afspraak.
Voor eenvoudige vragen aan de huisarts of praktijkondersteuner kunt u ook gebruik maken van het telefonisch spreekuur. Maak hier ook een afspraak voor, de dokter of praktijkondersteuner zal u dan terugbellen.
Ook is het mogelijk om de afspraak via beeldbellen te laten plaatsvinden, geef dit door aan de assistente.
Visites kunt u ’s morgens aanvragen via ons telefoonnummer: (033) 494 81 11.
In het algemeen vragen wij u naar de praktijk te komen omdat daar betere onderzoeksmogelijkheden zijn dan thuis.
Binnen de praktijkuren bij zeer dringende of levensbedreigende situaties kunt u bellen met 033 – 494 81 11 keuze 7.
Buiten de praktijkuren (avonduren na 17.00 uur, in de weekenden en feestdagen) kunt u de dienstdoende huisarts bereiken via de Centrale Huisartsen Post Eemland.
Uitsluitend voor spoedeisende zaken die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten, kunt u contact opnemen met de huisartsenpost, telefoonnummer 085 – 773 11 00 ( 10 eurocent per minuut).
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk.
Om online een afspraak te maken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk.
Om de uitslag van uw recente (lab-) onderzoek te bekijken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen
– Lichamelijk onderzoek
– Toegangslogboek
– Verslaglegging
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten
– Actueel medicatieoverzicht
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk.
Om uw een e-consult (een belangrijk minder dringend bericht) te versturen aan uw huisarts dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk.
Om uw actuele medicatie te bekijken en te herhalen dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen. Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.